Alles over afhalen en bezorgen

Heb je een vraag over afhalen of bezorgen van je bestelling bij Makkelijke Planten? Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen door onze klanten.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, je kunt jouw bestelling gratis ophalen als je dit aangeeft in je winkelmand. Na verwerking van je bestelling zullen we contact opnemen om een afspraak in te plannen.

Ons afhaaladres is: Makkelijke Planten, Het Zand 5, 5254 VT Haarsteeg.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?

Ja, wij versturen bestellingen één keer per week, zeer waarschijnlijk op donderdag. Dus reken op een levertijd van maximaal een week, afhankelijk van wanneer je je order hebt geplaatst. Je ontvangt van ons een bericht als we je bestelling hebben verstuurd.

Bestellingen boven de €100,- bezorgen we gratis. Onder de €100,- rekenen we €13,00 inpak en bezorgkosten.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij leveren ook in het buitenland. Neem contact op met service@makkelijkeplanten.nl voor de mogelijkheden en tarieven.

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn planten in goede conditie aankomen?

De meeste bestellingen verpakken wij in dozen. Als planten te groot zijn of wanneer wij denken dat het beter is om de plant in te korten om een goede aankomst te kunnen garanderen, dan zullen we een deel van het blad of de stengels afsnijden. Dit is niet schadelijk voor de plant. We zullen dit aangeven op de productpagina.

Bovendien bezorgen wij onze planten met vervoerders die de pakketten rechtop houden.

Mocht er toch een plant beschadigd aankomen, stuur dan een foto van de beschadiging naar service@makkelijkeplanten.nl en we lossen het voor je op.

Wat moet ik doen na de levering van de planten?

Haal de planten zo snel mogelijk na bezorging uit de verpakking.

Staat je vraag er niet bij? Neem contact op met service@makkelijkeplanten.nl