Alles over retourneren

Heb je een vraag over retourneren van je bestelling bij Makkelijke Planten? Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen door onze klanten.

Wat als mijn bestelling niet voldoet aan mijn verwachtingen?

Zijn er problemen met een plant, neem dan contact op met service@makkelijkeplanten.nl en we komen altijd tot een passende oplossing.

Voor planten die niet bederven binnen de bedenktermijn (en alle andere producten) geldt een bedenktermijn van 14 dagen vanaf het moment van ontvangst. Binnen deze termijn kan je ons laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Dat kan door contact op te nemen met service@makkelijkeplanten.nl.

Wanneer je de plant niet goed behandelt tijdens de zichttermijn (bijvoorbeeld door de plant niet genoeg water en licht te geven) kunnen wij een eventuele waardevermindering (die kan oplopen tot 100%) bij je in rekening brengen.

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk na ontvangst van de teruggezonden producten terug. De kosten voor verzending worden niet teruggestort als je een deel van de bestelling retour stuurt.

Ons retouradres is: Makkelijke Planten, Het Zand 5, 5254 VT Haarsteeg. De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.

Staat je vraag er niet bij? Neem contact op met service@makkelijkeplanten.nl